Jaunumi‎ > ‎

Aicinām darbā lietvedi-servisa asistentu

Publicēja 2015. gada 7. dec. 01:37Nezināms lietotājs   [ atjaunināts 2015. gada 7. dec. 01:38 ]

Darba pienākumos ietilps: Efektīva biroja darba organizēšana, klientu plūsmas, telefona zvanu, e-pastu, faksu un korespondences koordinēšana, dokumentu sagatavošana, ienākošās un izejošās informācijas apstrāde, izpildes kontrole un saglabāšana, rēķinu izrakstīšana.

Prasības:

  • Augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā;
  • Ļoti labas datora zināšanas (MS Office) un prasme rīkoties ar biroja tehniku;
  • Analītiskā domāšana, spēja patstāvīgi risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
  • Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un komunikabilitāte; 
  • Vēlama „B” kategorijas autovadītāja apliecība;
  • Teicamas latviešu, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas, lai varētu komunicēt ar klientiem;
  • Vēlme apgūt jaunas zināšanas un pozitīva attieksme;
  • Iepriekšēja pieredze darbā ar lietvedības dokumentiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

                  Piedāvājam:

                  • Darbu draudzīgā un radošā kolektīvā;
                  • Konkurētspējīgu atalgojumu;
                  • Darba laiku 9:00 - 18:00 ar stundu pusdienām;
                  • Kopīgus pasākumus;
                  • Veselības apdrošināšanu.

                            Darba vieta: Valmiera.

                            CV un motivācijas vēstuli līdz š.g. 16. decembrim lūdzam sūtīt uz e-pastu: serviss@norel-it.lv

                            Comments