Darba pienākumos ietilps: Efektīva biroja darba organizēšana, klientu plūsmas, telefona zvanu, e-pastu, faksu un korespondences koordinēšana, dokumentu sagatavošana, ienākošās un izejošās informācijas apstrāde, izpildes kontrole un saglabāšana, rēķinu izrakstīšana. Prasības: - Augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā;
- Ļoti labas datora zināšanas (MS Office) un prasme rīkoties ar biroja tehniku;
- Analītiskā domāšana, spēja patstāvīgi risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
- Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un komunikabilitāte;
- Vēlama „B” kategorijas autovadītāja apliecība;
- Teicamas latviešu, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas, lai varētu komunicēt ar klientiem;
- Vēlme apgūt jaunas zināšanas un pozitīva attieksme;
- Iepriekšēja pieredze darbā ar lietvedības dokumentiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam: - Darbu draudzīgā un radošā kolektīvā;
- Konkurētspējīgu atalgojumu;
- Darba laiku 9:00 - 18:00 ar stundu pusdienām;
- Kopīgus pasākumus;
- Veselības apdrošināšanu.
Darba vieta: Valmiera. CV un motivācijas vēstuli līdz š.g. 16. decembrim lūdzam sūtīt uz e-pastu: serviss@norel-it.lv |