Jaunumi


Par VID paziņojumu par kases aparātu nomaiņu

Publicēja 2018. gada 10. okt. 05:13Mairita Gurova

Daudzi no jums ap 9. oktobri ir saņēmuši VID paziņojumu, ka nekavējoties jāmaina kases aparāts. Lūdzam uzmanīgi izlasīt paziņojumu. Tas attiecas uz pavisam vecajiem kases aparātiem, piemēram, Samsung, Optima, CHD 5010T, CHD 3010T, kuri bija jānomaina jau sākot no 2017. gada.

Šādu vēstuli saņēmāt 2 iemeslu dēļ:

1) Esat aizmirsuši VID noņemt no uzskaites veco kases aparātu. Par kases aparāta statusu varat pārliecināties VID EDS --> Reģistri --> Lietotāja kases aparāti --> Ailīte Statuss. Ja statuss ir Reģistrēts, kases aparāts skaitās jums lietošanā. Atgādinām, ka apkalpojošais dienests vecajiem kases aparātiem veic ierakstu tehniskajā pasē par noņemšanu no uzskaites, pēc tam lietotājam pašam ir jāveic lietošanas izbeigšana.

2) Ja jūs joprojām ar šiem kases aparātiem strādājat, lūdzam apsvērt nomaiņu uz sertificētu CHD kases aparātu vai Daisy Perfect M. Ja ir nepieciešams hibrīda kases aparāts: CHD hibrīdus sola tuvākajā laikā, sertificēšana ir pabeigta, dokumenti iesniegti VID. Ja ir nepieciešama kases sistēma, pašlaik varam piedāvāt PRIME POS SHOP.

Jaunas CHD kases aparātu modeļu versijas

Publicēja 2018. gada 5. okt. 01:45Mairita Gurova

Cienījamie klienti!

CHD kases aparātu ražotājs ir saņēmis VID apstiprinājumu jaunām CHD kases aparātu programmu versijām, kuras atbilst 96. noteikumiem:
CHD 2050 3.84.2
CHD 3030 3.84.2
CHD 3050 3.84.2
CHD 3050U 3.84.2
CHD 3850 3.84.2
CHD 7 3.84.2

CHD kases aparātiem ar vecajām versijām būs jāmaina programmatūra un jāpārreģistrē.

Jaunās CHD kases aparātu versijas varēsim piedāvāt, tiklīdz saņemsim atļauju no ražotāja, nepieciešamo programnodrošinājumu un reģistrēsimies VID kā jauno versiju apkalpotāji. Šis process varētu aizņemt nedēļu. Tāpēc lūdzam nesatraukties un nesteigties. Savus klientus informēsim par iespēju mainīt lietošanā esošo CHD kases aparātu programmu vai arī iegādāties jaunus CHD kases aparātus, kā arī par izmaksām, tiklīdz tas būs iespējams. 

Paziņojums no ražotāja:

Darba laika izmaiņas

Publicēja 2018. gada 20. sept. 05:06Mairita Gurova


Kases aparātu apkalpošanas līgumu reģistrēšana

Publicēja 2018. gada 13. sept. 01:24Mairita Gurova

Noslēdzot vai atjaunojot kases aparāta apkalpošanas līgumu, kases aparāta lietotājam Valsts ieņēmumu dienesta Elektroniskās deklarēšanas sistēmā (EDS) ir jānorāda ziņas par apkalpošanas līguma termiņu. Ja tas netiek izdarīts, pēc VID datiem kases aparātam nav apkalpošanas līguma. Diemžēl apkalpojošais dienests EDS nevar norādīt apkalpošanas līguma termiņu, tas ir jādara lietotājam, tāpēc publicējam īsu pamācību kā to viegli izdarīt. 

Apkalpošanas līguma termiņa sākuma un beigu datumus atradīsiet tehniskajā pasē vai arī līgumā, savukārt GT rādījums (kontrolsumma no "Z" atskaites) ir plombēšanas protokolā vai tehniskās pases ierakstā par apkalpošanu. 


Par CHD kases aparātiem

Publicēja 2018. gada 24. aug. 06:11Mairita Gurova

CHD kases aparātu ražotājs paziņojis, ka ir pabeigtas atbilstības pārbaudes deviņiem dažādiem hibrīda kases aparātu modeļiem un līdz 22. augustam tiek plānots tos iesniegt reģistrēt VID datubāzē. Ja Jūsu rīcībā ir vēl MK noteikumiem Nr. 96 nepielāgots un nepārreģistrēts kases aparāts CHD3030, CHD3050, CHD3850, CHD7, CHD5850, CHD5880, varēsiet veikt tā pielāgošanu un pārreģistrāciju par hibrīda kases aparātu, kad VID būs apstiprinājis jaunos hibrīda kases aparātu modeļus.

CHD kases aparātu ražotājs arī veicis VID prasītos programmatūras papildinājumus un pabeidzis atkārtotās atbilstības pārbaudes kases aparātu modeļiem CHD2050, CHD3050U, CHD3050, CHD3030, CHD3850, CHD7. Tiem varēs sākt programmatūras maiņu, pārreģistrāciju, kā arī jaunu kases aparātu iegādi pēc apstiprināšanas VID. Jūsu lietošanā esošo aparātu programmatūras maiņu un pārreģistrāciju saskaņosim atsevišķi.

Darba laika izmaiņas 19. jūlijā

Publicēja 2018. gada 16. jūl. 06:29Mairita Gurova

Informējam, ka 19. jūlijā mūsu darba laikā ir izmaiņas:

9:00 - 12:00 - ATVĒRTS
12:00 - 14:00 - birojs slēgts
14:00 - 18:00 - ATVĒRTS

20. jūlijā strādājam kā ierasts 9:00 - 18:00

19. un 20. jūlijā servisa pakalpojumu pieejamība būs ierobežota.


Darba laika izmaiņas

Publicēja 2018. gada 21. jūn. 05:49Mairita Gurova   [ atjaunināts 2018. gada 16. jūl. 06:14 ]

Kases aparātu reģistrēšana sezonas tirgotājiem

Publicēja 2018. gada 30. maijs 06:52Mairita Gurova

Esam saņēmuši ziņas no Valsts ieņēmumu dienesta, ka sezonas tirgotājiem izņēmuma kārtā ir iespējams reģistrēt pašlaik no VID reģistra izņemtos CHD kases aparātus, kuriem tika atcelts atbilstības sertifikāts. Tātad, ja esat sezonas tirgotājs un jums lietošanā jau ir bijis CHD 3030, 3050, 3050U, 7, 2050, 3850 (pielāgots vai nopirkts ar sertificēto programmatūru), kuru pagājušās sezonas beigās noņēmāt no uzskaites, tad arī šajā sezonā ar šo kases aparātu varēsiet strādāt.

Kā jārīkojas?
1. Jādodas uz apkalpojošo dienestu ar kases aparātu un tehnisko pasi. Apkalpojošais dienests kases aparātu pārbauda, ja nepieciešams - programmē, plombē, sagatavo līgumu, veic ierakstu tehniskajā pasē.
2. Kad kases aparāts un dokumenti sagatavoti, jums jāraksta iesniegums VID ar lūgumu šo kases aparātu reģistrēt sakarā ar to, ka esat sezonas tirgotājs. Iesniegums kopā ar skenētu tehniskās pases vāku un vietu, kur redzams ieraksts par uzlikšanu uzskaitē, jāiesniedz EDS caur sadaļu “Dokumenti/Citi/Informācija VID klientu apkalpošanas centriem”.
3. Jāgaida, kad VID apstiprinās šo kases aparātu un tas parādīsies sadaļā "Reģistri/Lietotāja kases aparāti".
4. Kad VID būs apstiprinājis, apkalpojošais dienests arī no savas puses nodos tās ziņas, kas tiek prasītas.

(Šo informāciju VID sniedza telefoniski 30.05.2018.)

#teirdarbs Lietvedei/-im

Publicēja 2018. gada 18. maijs 01:57Mairita Gurova


Par CHD 3050U iekšējām baterijām

Publicēja 2018. gada 5. apr. 04:52Mairita Gurova   [ atjaunināts 2018. gada 5. apr. 06:43 ]

Lai mazinātu datu zuduma iespēju CHD 3050U kases aparātiem, jau iepriekš aicinājām un atkārtoti infor
mējam - lūgums kases aparātu neizslēgt garajās brīvdienās - lai kases aparāts paliek ieslēgts REG režīmā (izgaismots ekrāns kā attēlā).

Diemžēl daļai šo kases aparātu ir nekvalitatīvi iekšējie akumulatori, kurus mēs mainām ražotāja garantijas ietvaros, tiklīdz kāda iemesla dēļ kases aparāts nonāk pie mums.
Atgādinām, ka lietotājam ir jānodrošina nepārtraukta strāvas padeve kases aparātam. Ja ir bieži elektrības traucējumi, kases aparāts jāpieslēdz pie UPS.

Datu zuduma gadījumā, datu atjaunošana ir maksas pakalpojums.

1-10 of 69