Aicinām darbā lietvedi-servisa asistentu
Izlikšanas datums: Dec 07, 2015 9:37:11 AM
Darba pienākumos ietilps: Efektīva biroja darba organizēšana, klientu plūsmas, telefona zvanu, e-pastu, faksu un korespondences koordinēšana, dokumentu sagatavošana, ienākošās un izejošās informācijas apstrāde, izpildes kontrole un saglabāšana, rēķinu izrakstīšana.
Prasības:
Augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā;
Ļoti labas datora zināšanas (MS Office) un prasme rīkoties ar biroja tehniku;
Analītiskā domāšana, spēja patstāvīgi risināt problēmas un pieņemt lēmumus;
Augsta atbildības sajūta, iniciatīva un komunikabilitāte;
Vēlama „B” kategorijas autovadītāja apliecība;
Teicamas latviešu, kā arī labas angļu un krievu valodas zināšanas, lai varētu komunicēt ar klientiem;
Vēlme apgūt jaunas zināšanas un pozitīva attieksme;
Iepriekšēja pieredze darbā ar lietvedības dokumentiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Piedāvājam:
Darbu draudzīgā un radošā kolektīvā;
Konkurētspējīgu atalgojumu;
Darba laiku 9:00 - 18:00 ar stundu pusdienām;
Kopīgus pasākumus;
Veselības apdrošināšanu.
Darba vieta: Valmiera.
CV un motivācijas vēstuli līdz š.g. 16. decembrim lūdzam sūtīt uz e-pastu: serviss@norel-it.lv